dinsdag 21 juli 2015

21-7-2015

Over mijn hardlooptraining van vanmorgen hoef ik niets te schrijven, want geen nieuws is goed nieuws. Goed nieuws was ook het weer vanmorgen, niet dat het zonnig was, maar het was droog en dat is de laatste tijd al heel wat. Ervan geprofiteerd door buiten aan de slag te gaan. Bij de vuurplaats stonden enkele bomen die de winter niet overleefd hebben. Ik ben begonnen om ze weg te halen. Eerst heb ik de resten omgezaagd en daarna de takken voor zover mogelijk in kleine stukjes geknipt en de rest in stukken gezaagd. Met het verwerken van de bomen ben ik nog niet klaar, wat met lunchtijd ging ik naar binnen en het was vanmiddag druk in het restaurant, dus ben ik niet meer buiten geweest. Aan het eind van de middag was dat, net als nu vanavond, niet erg, want het regent weer.


Geen opmerkingen: