vrijdag 3 juli 2015

2-7-2015 t/m 3-7-2015

2-7-2015
Zaterdag is de Borgsjön runt, ik was van plan om deze 19 Km lange ronde om het meer mee te lopen. Maar vanmorgen bij mijn trainingsloop ging het fout. De laatste tijd heb ik vaak dat op het moment dat ik start met hardlopen ik wat pijn in mijn kuit heb, maar na een paar honderd meter verdwijnt dat. Nu niet, ik bleef het gevoel houden alsof ik kramp had gehad. In eerste instantie was het geen probleem, maar na een 20 minuten lopen werd de pijn erger, vlak daarna was het dusdanig dat ik moest stoppen, zelfs wandelen ging moeilijk, dus strompelend ben ik terug naar de camping gegaan. Gelukkig was ik maar een kleine kilometer van huis. In de loop van de dag ging het gelukkig wel wat beter, maar om zaterdag een wedstrijd te lopen is denk ik toch niet zo verstandig.

3-7-2015
Was het in juni de meeste dagen te koud en te nat, juli is droog en warm begonnen. Gisteren en vandaag was het zelfs tropisch, ruim boven de 30 graden. Ik ben het grootste deel van de dag in het restaurant geweest, daar was het warmer dan buiten, maar ik merk dat het een stuk dragelijker is als je niet te vaak van temperatuurzone wisselt. De foto is niet helemaal zo duidelijk als ik zou willen. Wat erop staat, is het display van het ventilatiesysteem. Het geeft aan de buitentemperatuur meer dan 45graden is, maar die sensor hing op dat moment vol in de zon. De temperatuur in de keuken was 35 graden en die sensor hangt op een meter of 3 van het fornuis, dus bij die kachel zal het wel eens boven de 40 graden kunnen zijn geweest. Gelukkig voorspellen ze dat het morgen een graad of 10 minder warm wordt als vandaag.

Geen opmerkingen: