woensdag 15 juli 2015

15-7-2015

Vanmorgen weer gelopen, 40 minuten bezig geweest en helemaal geen last van mijn blessure gehad. Het enige dat mij wat zorgen baart is dat ik het idee heb dat ik mijn stappen met mijn linkervoet minder goed afwikkel dan die met mijn rechter. Links is ook de kant waar ik mijn kuitblessure had.
Verder ben ik vandaag verhuisd. Vorige week zag ik dat door de plaats waar mijn camper stond, de leverancier niet in één keer de draai te maken als hij zijn spullen had afgeleverd. Ik heb mijn auto nu een meter verder gezet. Ik heb hem niet alleen verplaatst, tussendoor heb ik hem ook nog gebruikt om een camper die in het gras vastzat weer vlot te trekken. Daarna mijn auto op zijn nieuw plek gezet. Dat was maar voor korte tijd, want vanavond kwam er een Noor met caravan de camping oprijden. Ik had hem een harde plaats gewezen, maar hij was een beetje snel en reed bij het manoeuvreren voordat ik hem tegen kon houden met het wiel van zijn auto in de greppel. Dus mijn auto maar weer gepakt en daarmee zijn auto weer op harde grond gesleept.


Geen opmerkingen: