zaterdag 18 juli 2015

18-7-2015

Vandaag was een hele rustige dag, eigenlijk zou ik niet zoveel te melden hebben. Desondanks heb ik moeite om een foto te kiezen uit de twee foto's die ik vandaag genomen heb. Ik laat de foto van de dubbele regenboog die ik vanmiddag heb gemaakt maar even staan, misschien komt hij morgen wel onder mijn stukje te staan, want ik kies nu voor de Traction Avants. Vanmorgen kwam een buitengewoon goed Engels sprekende Fransman met vrouw in het restaurant en bestelde koffie en kaneelbullar. Hij was aan komen rijden in een Citroën Traction Avant en hij vertelde dat er nog wel meer 60 jaar oude auto's konden komen. Ze waren met hun klassiekers op reis naar de Noordkaap. Träporten was geen geplande stop op hun reis, maar een flink aantal stopte hier wel even voor een kopje koffie. Op een gegeven moment stond er een tiental van deze Citroëns en nog enkele andere zoals een Charlston eend, een CX en een Saviem bestelbus waarin naar ik aanneem hun mechaniciens rondreden.


Geen opmerkingen: