donderdag 9 juli 2015

9-7-2015

De foto's die ik afgelopen zondag gemaakt heb om deze stukjes te illustreren, heb ik niet zoveel aan. Zondag was het lekker weer en ook vandaag heeft het bijna de hele dag geregend. Daarom heb ik vanmiddag maar even met mijn telefoon een foto gemaakt van een hamburger die ik aan het bakken was.
Door het weer en doordat ik door mijn kuitblessure niet ben wezen hardlopen ben ik vandaag nauwelijks buiten geweest. Eind van de middag even de camping opgelopen om er voor te zorgen dat er een extra stroomaansluiting kwam. Toen merkte ik dat de regen de grasmat in een zwembad aan het veranderen is, er stond nu nog meer water dan na het noodweer van zondagnacht. Hopelijk blijft de regen de komende uren beperkt en wordt het morgen in de loop van de dag droog zoals ze nu voorspellen. Want zelfs in dat geval denk ik dat we flink wat problemen met het natte gras gaan krijgen. Morgen komen er namelijk een groot aantal caravans van het popfestival dat in het volgende dorp wordt gehouden. Het is een tweedaags festival, dus de meeste gaan zondag weer weg, maar als het zo nat blijft als nu dan gaat het erg moeilijk worden.


Geen opmerkingen: