zaterdag 11 juli 2015

11-7-2015

Ik heb dit stukje al een keer eerder geschreven, toen ik het wou kopieren om in mij blog te zetten kreeg ik een blauw scherm en werd mijn PC opnieuw opgestart. Dus schrijf ik nu nogmaals dat het vandaag een mooie dag was, druk in het restaurant, met name omdat er veel mensen zijn komen eten die hier overnacht hebben. Nu zijn ze weer weg, naar de tweede en laatste avond van het rockfestival in Ljungaverk. De gasten waren enthousiast over de eerste avond, het enige minpuntje was dat het een beetje begon te regenen toen Takida optrad. Juist omdat Takida was dat niet erg.
Omdat het druk was in het restaurant ben ik nauwelijks buiten geweest. Wel heb ik op het terras zitten lunchen en ben ik vanmorgen even naar de supermarkt gereden om boodschappen te doen voor hert diner van morgen.


Geen opmerkingen: