donderdag 16 juli 2015

16-7-2015

Vandaag met de stokmaaier aan de slag geweest. Bij de huisjes, rond de stroompaaltjes en onder de pingpongtafel heb ik het gras gemaaid. Datzelfde heb ik ook gedaan bij de twee caravans die langdurig op de camping staan omdat de bewoners hier in de buurt aan het werk zijn. Bij een daarvan was ik iets te snel, want vanmiddag is hij weggehaald, dus had mijn maaien rondom die caravan uiteindelijk weinig zin.
Verder heb ik vandaag, net als gisteren, het volleybalnet dat omgevallen was weer opgezet. Vandaag was hij gevallen doordat een van de touwen die hem overeind moet houden, gebroken was. Het zijn kunststof touwen, die helemaal verweerd zijn, dusdanig dat ik het idee had dat alleen door het touw vast te houden de vezels al in mijn vingers sneden. Eerst heb ik het touw weer vastgeknoopt, maar direct brak hij op een ander punt. Toen heb ik het maar door een ander touw vervangen.


Geen opmerkingen: