zondag 19 juli 2015

19-7-2015

Zoals ik gisteren schreef vandaag de foto van de dubbele regenboog die ik gisteren gemaakt heb. Dat omdat ik, zoals ik eergisteren schreef, het vandaag ga hebben over mijn hardlooptraining en ik daarbij geen camera bij me heb. Over dat hardlopen ben ik niet helemaal tevreden, maar ook niet ontevreden. Het begon lekker, maar na een half uurtje begon in mijn opstandige kuitspier te voelen. Niet zo erg dat ik moest stoppen, maar toen ik een kwartiertje later op een tweesprong was, besloot ik toch maar om niet de geplande route maar een 10 minuten kortere te lopen. De pijn werd wel iets erger, maar ik kon tot ik terug was blijven rennen. Ik was daarom al tevreden toen ik terug was, maar toen ik mijn schema op mijn computer invulde werd ik dat nog meer, ik blijk de afgelopen week zelfs meer gelopen te hebben dan ik van plan was. Niet veel, het was slechts 1 minuut.

Geen opmerkingen: