maandag 8 juni 2015

8-6-2015

Eindelijk, ik heb het gras op de hele camping gemaaid. Gisteren gestopt toen het tijd was voor de lunch ik had toen nog ongeveer een uur te maaien. De bedoeling was na de lunch verder te gaan, maar zelfs voordat ik aan de maaltijd zat, brak er een regenbui los. Later op de middag was het wel weer droog, maar het gras was weer zodanig nat dat het niet meer goed te maaien was. Vanmorgen scheen gelukkig de zon, zodat ik vandaag verder kon. Nu ik alles gedaan heb, is dat geen reden om te stoppen, want het gras op het grote veld is weer dusdanig gegroeid dat het weer nodig gemaaid moet worden. Ik had besloten om pas morgen met de de tweede maaibeurt van het grote veld te beginnen. Een goede keuze, want ik was nog maar net gestopt toen er weer een korte maar hevige regenbui viel.


Geen opmerkingen: