maandag 22 juni 2015

22-6-2015

Ik had de verwachting dat ik vandaag pijn in mijn arm zou hebben. Spierpijn door het zagen van gisteren. Die had ik niet, maar toch een wat onaangenaam gevoel onder andere in mijn armen. Blijkbaar ben ik gisteren tijdens het zagen door een aantal insecten gebeten en vrijdag was dat ook al tijdens het maaien gebeurt. Ik heb daardoor diverse bulten op mijn lichaam die af en toe flink jeuken. Ik moet de nijging weerstaan om niet te krabben, want mijn ervaring is dat als ik dat doe de jeuk alleen maar erger wordt.
Maar geen foto van een muggenbult vandaag, maar opnieuw een foto van de rode Duett. Op basis van deze foto, zou je kunnen denken dat Volvo in de jaren 60 van de vorige eeuw al plug-in hybrides maakte. Dat is niet zo, de stekker is van de motorwarmer, een gebruikelijk accessoire in Zweden, het zorgt ervoor dat de motor ook bij polaire temperaturen gestart kan worden.


Geen opmerkingen: