zondag 21 juni 2015

20-6-2015 t/m 21-6-2015

20-6-2015
Vanavond begonnen om mijn nieuwe laptop in gebruik te nemen. Dit type ik nog op mijn oude laptop en de komende weken zal ik dat waarschijnlijk wel blijven doen. Het verbaast me hoeveel rotzooi op de machine staat, terwijl dingen die ik wel graag wil hebben, zoals een off-line e-mail client, er niet op staan. Het zal nog wel even duren voordat ik hem, voor zover mogelijk, naar mijn wensen heb ingesteld. In ieder geval heb ik nu een aanpassing gedaan waar ik wel blij mee ben, ik heb het tikken op het touchpad uitgeschakeld. Dat vind ik heel vervelend, je wil de cursor verplaatsen en blijkt dan ineens iets op te starten.

21-6-2015
Zagen, dat is waar ik vandaag voornamelijk mee bezig ben geweest. De afgelopen winter zijn enkele huisjes gemoderniseerd en de oude bedden en kasten waren even in de afwasruimte gezet. Daar stonden ze nog steeds, dat was nog niet erg, want mensen die willen afwassen kunnen gebruik maken van de kookstuga. Maar het wordt nu drukker op de camping, dus moet het nu maar eens opgeruimd worden. Van het grootste deel heb ik de spijkers e.d. eruit gehaald, verdeeld over drie catagoriƫn, mooie planken, brandbaar hout en overig hout. De mooie planken heb ik, alle vier zo bewaard, het brandbare heb ik in kleine stukjes gezaagd en het hout dat door verf of plastic behang niet geschikt is voor de kachel, heb ik in grote maar hanteerbare stukken gezaagd.
Vanavond zag ik bij RTL Autowereld een item over een Jaguar E-type. Misschien wel mijn meest favoriete auto ooit, een jongensdroom (en toen zou ik er nog inpassen). Wat ik ook wel mooi vind is de rode Volvo Duett waar Lillemor vandaag mee was. Ze hebben drie auto's, haar man rijdt meestal in een blauwe Duett en zij in een Volvo 142 uit de jaren 70.

Geen opmerkingen: