maandag 1 juni 2015

1-6-2015

Na de drukte van gisteren was het vandaag een lekker rustige dag. Vanmorgen eerst nog wat opgeruimd van gisteren, daarna had ik graag buiten aan de slag willen gaan, maar het weer was zodanig dat ik binnen ben gebleven.
Tot twee keer toe heb ik mij vandaag flink verbaasd. De eerste keer was toen de leverancier kwam, ik was de kar aan het afladen en zoals gebruikelijk vink ik dan op de vrachtbrief aan wat ik eraf haal. Wat mij opviel was dat er op de vrachtbrief stond dat er 4 kilo sinaasappels waren, terwijl het er maar 8 stuks waren, wel erg grote. Ik twijfelde, dus heb ik er een op de weegschaal gelegd. Het bleek wel te kloppen, hij woog bijna een pond. Mijn tweede verbazing was vanmiddag, nadat we even de zon hadden gezien, betrok het weer en begon het even hard te waaien. Terwijl wij zaten te lunchen klonk er opeens een hoop lawaai. De wind had een groot aantal stoelen omgeblazen, tot mijn verbazing lagen sommige tot 2 meter verder dan eerder.


Geen opmerkingen: