donderdag 30 oktober 2014

28-10-2014 t/m 29-10-2014

29-10-2014
Eindelijk, ik mag het land weer uit. Vandaag kon ik namelijk mijn nieuwe paspoort ophalen. Dus ook maar direct gedaan. In eerste instantie had ik ook de bedoeling om ook direct op reis te gaan, maar dat heb ik even uitgesteld. Dat uitstel is omdat ik op post zit te wachten. Vrijdag heb ik gebeld en toen zouden ze mij een formulier toesturen. Eigenlijk had ik verwacht dat het gisteren in de bus zou liggen, maar dat was niet het geval en vandaag evenmin. Het is wel het wachten waard, want het invullen van dat formulier kan mij iets van 1.000 euro opleveren. Dus nu maar hopen dat het morgen bij de post zit.

28-10-2014
Toen ik gisteren het weerbericht zag, dacht ik dat ik vandaag precies dezelfde foto zou kunnen maken met mijn buitenthermometer die boven de 30 staat. Vanmorgen was het mistig en het duurde tot het middaguur voordat die weg was. Echt helder was het pas aan het eind van de dag, te laat om de temperatuur op te laten lopen. Ik heb er vandaag dan ook alleen temperaturen onder de 10 graden op gezien. Ed Aldus, de weerman van TV Rijnmond gaf vanavond netjes toe dat hij het bij het verkeerde eind had. Hopelijk kan die dat morgen weer doen, want nu voorspelt hij regen.


Geen opmerkingen: