zaterdag 25 oktober 2014

23-10-2014 t/m 24-10-2014

24-10-2014
Ik begin te wennen aan het patroon, ik wordt gezond wakker, in de loop van de dag krijg ik hoofdpijn en af en toe wat hoestbuien en in de avond voel ik me weer kiplekker. Gelukkig wordt de dip iedere dag iets minder diep. Met het slechte weer vandaag ben ik op een stukje hardlopen en het doen van boodschappen na binnen gebleven. Geen foto gemaakt, gelukkig had ik eerder deze week een bok geschoten. Een bijzondere want meestal gaan dit soort vaartuigen aan de zuidkant van het Noordereiland langs dus via de Koninginnenbrug, die ervoor open moet. Net als de Erasmus- en Van Brienenoordbrug. Deze is inklapbaar en kan daardoor onder de Willemsbrug door en zorgt dus niet voor oponthoud van het overige verkeer.

23-10-2014
Gelukkig voelde ik me vandaag weer een heel stuk beter. Nog wel wat hoofdpijn maar beduidend minder. Wel heb ik mezelf vandaag nog wat rust gegund. Het belangrijkste dat ik gedaan heb is dat ik naar een DVD heb zitten kijken, de film “Jewel of the Nile”, een eenvoudige romantische-actie-komedie uit 1988. De eerste film die ik dit jaar in zijn geheel gezien heb.
Vanmiddag even naar de bibliotheek geweest. Op de terugweg heb ik een foto gemaakt van de plaats waar tot eergisteren een boom stond. Zoals je op de foto kan zien is wat ik gisteren over het elektriciteitshuisje schreef niet helemaal juist. Helemaal ongeschonden is hij niet, de omvallende boom heeft een paar stukken beton van de dakrand gebroken. De fietsen die het slachtoffer waren staan nu aan de andere kant van het huisje gestald.


Geen opmerkingen: