maandag 13 oktober 2014

11-10-2014 t/m 12-10-2014

12-10-2014
Vandaag meegedaan met de Harbour Run, een soort van steeplechase door de haven van Rotterdam. In de Waalhaven over een aantal berdrijfsterrreinen was een parcours van 11 Km uitgezet, die op ruim 20 plaatsen werd onderbroken door obstakels. Die obstakels waren onder andere een ballenbak, diverse containers waar je overheen moest, een apenrek en een boei van ruim 3 meter hoog waar je overheen moest. Ik heb alle obstakels genomen, bij een ervan heb ik een klein beetje gesmokkeld. Dat waren de mariniers-horden, je moest er zes keer over een lat heen van zo'n twee meter hoog. Bij de eerste verrekte ik een spier in mijn bovenarm, dus de andere 5 ben ik onderdoor gelopen. De pijn die ik in mijn bovenarm had was gelukkig bij het volgende obstakel weer voldoende gezakt. Er zijn diverse foto's van me gemaakt tijdens de run. Ik heb ze niet, dus hierbij een foto van mijn shirt en medaille. Wil je meer foto's zien dan zal je Bas moeten benaderen. Bas is de eigenaar van de nieuwe wijnwinkel aan de Kleiweg 117 www.gusto-italiano.nl . Gisteren had ik heb gezien omdat hij zijn nieuwe zaak opende, vandaag kwam ik hem constant tegen terwijl hij foto's aan het maken was.

11-10-2014
Een nieuwe mijlpaal bereikt vandaag bij het opruimen van het huis. De eetkamerstoelen die mijn vader gekocht heeft toen hij hierheen verhuisde, waren niet echt van een hele hoge kwaliteit. Dat blijkt nu acht jaar later doordat ze wat slijtage vertonen waaronder hier en daar wat gaten in het kunstleer. Toen ik dat een paar weken geleden ontdekte, had ik al besloten om ze te vervangen door mijn oude stoelen, die ik toevallig bewaard had. Vandaag was het zover dat ik ze neer kon zetten. Ik ben direct weer tevreden over fleurige gezicht waar ze voor zorgen.


1 opmerking:

Unknown zei

Je zou deze foto door moeten sturen naar Jeroen en Valerie.