zaterdag 11 oktober 2014

10-10-2014

Gisteren heb ik de pakken die ik in de kast op de logeerkamer had hangen, verplaatst naar de slaapkamer. Toen ik vanmorgen onderin die kast nog wat zaken erbij zette, viel mij op dat er een plastic dingetje op de bodem lag. Ik herkende het als een deel van een planklegger. Er had toen bij mij wat moeten dagen. Dat deed het nog niet toen ik een kwartiertje later in de woonkamer was en een flinke klap hoorde. In eerste instantie wist ik niet eens waar het geluid vandaan kwam. Maar toen ik even later in de kast moest zijn, was het me duidelijk. De plank, met daaronder een rail om kleding aan op te hangen, was naar beneden gekomen. Vanmiddag daarom even naar de Praxis geweest en metalen hoekankers gekocht. Die met veel schroeven vastgezet. Dus de plank zit nu waarschijnlijk steviger dan ooit. Toch heb ik voor alle zekerheid er maar gekozen om mijn pakken maar weer in de logeerkamer op te bergen.


Geen opmerkingen: