maandag 20 oktober 2014

18-10-2014 t/m 19-10-2014

19-10-2014
Vandaag mijn voorlopig laatste zak met oude kleding naar de container van het Leger des Heils gebracht. Die container staat hier net aan de andere kant van de brug, dus dat is een mooi bruggetje om even over mijn eigen heil te schrijven. Daar ben ik niet tevreden over. Nog steeds heb ik last van flinke hoestbuien en komt er vies slijm uit mijn keel en neus. Wel gaat het iedere dag een beetje beter. Die vooruitgang zou mij beter doen voelen, ware het niet dat ik de afgelopen dagen wat last heb van een beetje hoofdpijn. Heel erg op de achtergrond, tot gisteren, toen ik terugkwam van het boodschappen doen, toen werd het echt hinderlijk. In de loop van de middag werd het gelukkig langzaam minder. Vanmorgen was het weg, maar tegen het middaguur kwam het terug. Toen ik bij de Jumbo boodschappen aan het doen was, zag ik dat een doosje paracetemol 39 cent koste. Dat deed dus geen pijn in mijn portemonee, dus gekocht en toen ik weet thuis was een tablet genomen. Het leek in eerste instantie maar beperkt te werken, maar nu aan het eind van de avond voel ik mij weer kiplekker.

18-10-2014
Afgelopen donderdag dacht ik dat mijn bezoek aan de bibliotheek dit weekend met lood in mijn schoenen zou zijn. De reden was de gekelderde aandelenkoersen. Vrijdag gingen die echter weer als een speer naar boven., dus het was minder zwaar dan verwacht om naar de Grote Markt te lopen. Niet dat vrijdag de rest van de week goedgemaakt heeft, het verlies dat ik leed zat dicht in de buurt van het budget dat ik per jaar uitgeef. Vervelend, maar het had erger kunnen zijn en ik heb nog voldoende over.


Geen opmerkingen: