donderdag 16 oktober 2014

13-10-2014 t/m 15-10-2014

15-10-2014
Toen ik vorige week bij de opening van de wijnwinkel Gusto-Italiano.nl was, kreeg ik een blikje bubbels als aandenken. Thuis zette ik dat in de koelkast en dacht dat het er geruime tijd zou blijven staan in afwachting van een goede gelegenheid om alleen bubbels te drinken. Die gelegenheid kwam sneller dan ik dacht, vandaag namelijk. Vanmiddag ben ik namelijk bij de notaris geweest voor de akte van verdeling. Daarmee ben ik nu formeel eigenaar van dit huis, proost!

14-10-2014
Vandaag naar IKEA geweest. Bewust op de fiets gegaan, want dan kon ik geen grote dingen meenemen. Ik heb alleen wat zaken voor de keuken en een nieuw douchegordijn gekocht. Wel een bureau uitgezocht dat ik als TV-tafel wil gebruiken en een klaptafel om mijn eettafel meer capaciteit te geven. Die ga ik de volgende keer kopen. Voordien wil ik nog even op Internet kijken wat die in de buurlanden kosten, mijn ervaring is dat die verschillen bij IKEA soms aanzienlijk zijn. Niet dat het de omrit waard is, maar ik ga binnenkort toch een reisje maken.
Onderweg naar Barendrecht nog even een kleine tussenstop gemaakt om de Oasis of the Seas, het grootste cruiseschip ter wereld op de foto te zetten. Die lag vandaag weer even aan de Wilhelminapier.

13-10-2014
De spierpijn na al het klauterwerk tijdens de Harbour Run van gisteren, valt tot op heden mee. Ik voel dat ik wat spieren wat intensiever dan normaal gebruikt heb, maar echt pijn kan ik het niet noemen.
Vandaag bezig geweest met het inrichten van de logeerkamer. Uitgeprobeerd of ik de bedden in de breedte te zetten. Dat kon wel, maar ik hield dan zo weinig ruimte over dat ik uiteindelijk er toch maar voor gekozen heb om ze in de lengte langs de muur te zetten.
Verder heb ik vandaag de doos leeg gemaakt waarin ik alle kleding verzameld had. Ik had vijf afvalzakken nodig om alle kleding op te bergen. De eerste van die zakken heb ik inmiddels naar de container van het Leger des Heils gebracht.



Geen opmerkingen: