zaterdag 23 mei 2015

22-5-2015 t/m 23-5-2015

22-5-2015
Vanwege de cultuurnacht in Ånge, heb ik op 22 mei geen stukje geschreven. Het is inmiddels de avond van de 23e en ik ga zo het stukje van vandaag schrijven. Ik had ook een stukje kunnen schrijven toen ik terugkwam van de gezellige avond met veel muziek, waar onder andere mijn nicht een hele mooie uitvoering liet horen van “Take me to church” van Hosier, maar toen ik terug kwam was het 1 uur en dus ook al de 23e. Ik had toen vooral zin om te gaan slapen en dat heb ik dus gedaan.

23-5-2015
Zoals ik in het stukje van gisteren schreef, kwam ik vannacht pas om 1 uur thuis. Mijn auto neergezet en daarna direct mijn bed ingedoken. Vanmorgen om half acht ging zoals gebruikelijk mijn radio aan. Eigenlijk had ik toen op willen staan om een lang stuk te gaan hardlopen. Ik merk dat ik niet meer gewend ben om te gaan stappen en het laat te maken, want het duurde ruim een uur voordat ik mijn bed uit kwam. Dat vond ik te laat om te gaan hardlopen, dus dat doe ik nu morgen maar.

Geen opmerkingen: