dinsdag 12 mei 2015

12-5-2015

Na de marathon ben ik begonnen om mijn schema weer af te bouwen. Dat doe ik iets sneller iedere week 15 minuten minder totdat ik op mijn normale rantsoen van 175 minuten ben. Ik ben begonnen om de langste van de 3 trainingen die ik wekelijks doe, korter te maken. Vandaag was deze 115 minuten, de laatste keer deze boven zijn normale duur van 100 minuten is. Lekker gelopen.
Het lopen had, in combinatie met de manier waarop mijn auto nu staat, nog een voordeel. Ik heb nu vanachter mijn ontbijttafel een heel mooi uitzicht over de camping, het strand en het meer. Terwijl ik rond 10 uur zat te ontbijten, werd het uitzicht nog mooier, 2 herten staken vlak bij het strand de camping over. Als ik de foto 5 minuten eerder had gemaakt, dan hadden ze erop gestaan.


Geen opmerkingen: