donderdag 21 mei 2015

21-5-2015

Een enerverende dag vandaag. Eerst hard wezen lopen. Omdat ik sinds mijn training voor de marathon niet meer een rondje loop, maar heen en weer, ben ik nu heel andere routes aan het lopen dan de afgelopen jaren. Vandaag de weg naar het natuurgebied JÀmtgavlen. Ik dacht over een stuk weg te lopen waar ik nog nooit was geweest, maar dat was uiteindelijk maar enkele meters, want ik kwam op de afslag naar de uitzichttoren op de berg waar ik ooit eens op de fiets naartoe ben geweest. Toen ik dat bord gepasseerd was keek ik op mijn stopwatch en zag ik dat het hoog tijd was om te keren. Onderweg ook nog een reebok tegengekomen.
Het was lekker zonnig loopweer, dus toen ik terug was ben ik verder gegaan met het opbouwen van het terras. Vanmiddag nog even gras gemaaid. Er is nu een andere grasmaaier, die zou wat robuuster moeten zijn. Maar het zit niet mee, ik had 50 meter gemaaid, toen de aandrijfriem van de messen brak. Het zit niet mee.


Geen opmerkingen: