zondag 17 mei 2015

17-5-2015

Toch nog niet echt zomer. Gisteren zag het er zo goed uit dat ik de stoelen en tafels op het terras heb gezet,. Vandaag was het heel anders, het sneeuwde vanmorgen. Het bleef niet liggen, maar zelfs natte sneeuw is hier half mei niet echt gebruikelijk. Gelukkig wordt voorspeld dat het in de loop van de komende week echt zonnig wordt.
Mijn haar is wat langer dan gewenst. Vanmorgen de tondeuse erop gezet, maar dat heeft niet veel geholpen, want het apparaat werkte niet echt goed. Ik kon hem door mijn haar halen en werden wat stukjes vanaf geknipt, maar veel minder dan zou moeten. Uiteindelijk heb ik het maar opgegeven. Later op de dag heb ik de messen van mijn tondeuse eraf geschroefd, schoongemaakt en in de olie gezet. Van de week nog maar eens proberen.


Geen opmerkingen: