dinsdag 30 september 2014

29-9-2014

Het gaat gestaag zijn gangetje met het opruimen van het huis. Inmiddels heb ik twee ruimtes afgewerkt, de slaapkamer en de hal. Vanmorgen enthousiast met de derde begonnen, de grootste, want dit is de woonkamer inclusief de open keuken. Mijn enthousiasme werd snel gedempt, want ik merkte dat ik me nog steeds niet 100% voel. Met een wat lager tempo heb ik vandaag toch wat voortgang geboekt. De grootste verassing was dat ik een geheim kastje in de keuken vond. Mijn vader wist blijkbaar ook niet van het bestaan, want het was leeg. Ik had me al eens afgevraagd waarom er tussen de oven en het kastje daarboven zo'n ruimte zat, maar dacht dat het met de techniek te maken had. Toen ik uit nieuwsgierigheid vandaag de plank ervoor weghaalde, bleek dat er een kastje achter zat. Een handig kastje ook, want het is een ideaale opbergruimte voor de losse onderdelen van de oven.


Geen opmerkingen: