woensdag 3 september 2014

3-9-2014

Vandaag ben ik van Träporten vertrokken. Mijn bedoeling is om eerst een aantal dagen verder te wandelen langs de St. Olofsleden, het pelgrimspad waar ik voor de zomer de eerste etappe van gelopen heb. De afgelopen jaren was het nog wel eens zo dat ik op de dag dat ik vertrok ik zoveel te doen had dat hij al grotendeels om was voordat ik weg ging. Vandaag had ik het beter gepland, wel een kleine tegenslag. Toen ik mijn auto van zijn plaats had gereden, stapte ik uit om de oprijblokken op te halen, toen ik de achterlichten van mijn auto zag branden bedacht ik me dat het verstandig was om ook even te controleren of de koplampen het ook deden. Rechts bleek dat niet het geval, dus moest ik daar de halogeenlamp vervangen. Dat koste weinig moeite, om tien uur begon ik dan ook met mijn reis. 7 Km verderop begon mijn wandeling waar ik de vorige keer geëindigd was. Hij begon ook goed, want is was nog maar net onderweg toen ik een klavertje vier zag staan.


Geen opmerkingen: