woensdag 30 juli 2014

30-7-2014

Het echtpaar dat gisterenavond nog een huisje gehuurd had, klaagde er vanmorgen over dat de douche koud was. Terecht. Dat was bij dat huisje al een paar keer eerder gebeurt, toen hielp het om de boiler te resetten. Dat was al enige tijd geleden en nadat ik toen het stof tussen de contacten weg had geblazen leek het probleem opgelost. Eerst dus weer hetzelfde gedaan, maar nu was er nauwelijks stof. Toen merkte ik dat de thermostaatknop wat lam was, hij gaf aan dat hij op 60 graden stond, maar toen ik de knop eraf had gehaald merkte ik dat hij in werkelijkheid op 30 stond. Door een stukje toiletpapier tussen de knop te doen heb ik ervoor gezorgd dat hij wat strakker op het apparaat zit en daardoor nu de juiste temperatuur aangeeft. Daarna werd het water weer warm.


Geen opmerkingen: