dinsdag 1 juli 2014

1-7-2014

Als de zon even schijnt, merk je toch echt dat het zomer is. Vandaag scheen hij onverwacht veel. Ervan geprofiteerd door gras te maaien. Beide velden die ik vorige week maandag heb gemaaid, heb ik nu opnieuw gedaan. Het ging lekker, nog steeds veel gras maar wel minder dan de vorige keer. Toen maaide ik steeds een standje lager, nu heb ik de maaihoogte niet aangepast en aan het aantal keer dat ik de opvangbakken moest legen, was dat duidelijk te merken. Een keer had ik een verassing, ik was gestopt en deed het luik omhoog waaronder de grasbakken zitten en ik zag een gat zitten. Het bleek dat ik een van de twee grasbakken verloren was. In eerste instantie zag ik hem ook niet meer, maar even later ontdekte ik dat ik hem precies aan de andere kant van het veld verloren was. Daar zit een kuil in het grasveld als gevolg van een kabel die daar enkele jaren geleden is aangelegd. Blijkbaar toen ik door die kuil reed heeft de hobbel ervoor gezorgd dat de bak eraf viel.


Geen opmerkingen: