zondag 27 juli 2014

27-7-2014

De dag begon slecht vandaag. Ik was iets na acht uur opgestaan en was bezig met mijn ontbijt. Op zondag heb ik de gewoonte om wat warms bij mijn ontbijt te eten. Meestal een ei, maar die heb ik niet in huis, dus was ik een tosti aan het bakken. Die had ik op een laag vuurtje in de koekenpan liggen en ik had net mijn melk bij mijn muesli gedaan. Ik merkte dat het vuurtje toch iets minder laag was dan ik wou, dus wou ik het wat lager zetten. Bij het opstaan tikte ik met mijn hand tegen het kommetje met muesli en melk, met als gevolg dat die omging. Het liep van mijn tafel over mijn bank en ook daar liep het weer af. Na het gas lager gezet te hebben, snel een dweiltje gepakt en de boel opgeruimd. Het tijdschrift dat ik aan het lezen was is wat nat geworden, maar verder was er gelukkig geen schade.


Geen opmerkingen: