zaterdag 26 juli 2014

26-7-2014

Vanmorgen naar het containerpark, hier op de parkeerplaats, geweest. Het was volgens mij minder dan een week geleden, maar de glasbak van het restaurant zat inmiddels weer zo vol dat het deksel er niet meer kon. Deels is het mijn eigen schuld, ik heb vorig jaar het advies gegeven om het bier van een budgetmerk dat verkocht werd, te vervangen door een premium pilsner. Dat is Heineken geworden, ook goed voor mij als aandeelhouder, maar het nadeel is dat die in tegenstelling tot zijn voorganger niet in statiegeldflesjes zit. Datzelfde geld voor Zlatopramen dat een paar jaar geleden het Falcon bier heeft opgevolgd. Het extreem warme weer houdt nog steeds aan, dus er wordt flink wat bier gedronken. Terwijl ik dit zit te typen, drink ik ook een biertje. Mijn eigen bier dat ik in Slowakije gekocht heb, dat blikje kan over een paar dagen ook weer naar het containerpark.


Geen opmerkingen: