zondag 20 juli 2014

20-7-2014

Vandaag definitief afscheid moeten nemen van mijn camperunit. Ik wou een foto nemen van het moment dat hij door de “Träporten” reed en daarmee de camping verliet. Nu maar eens met mijn echte fototoestel en niet met de telefoon. Dat geeft een beter resultaat, maar was achteraf een slechte keuze. Toen ik de ontspanner indrukte, bleek het instelwieltje wat gedraaid te zijn, waardoor hij geen foto maakte, maar begon te filmen. Dat is een filmpje in een formaat dat je bijna nergens mee kan bekijken en dan ook nog eens een slechte kwaliteit heeft. Snel het wieltje gedraaid en alsnog een foto gemaakt, maar daarop is hij de poort al lang door en is alleen het uiterste puntje nog te zien. Gelukkig gingen ze nog tanken bij de overburen, dus heb ik daar nog maar een laatste foto gemaakt.


Geen opmerkingen: