maandag 14 juli 2014

14-7-2014

Vandaag ben ik aan het verhuizen geweest. Diegene die mijn opzet-unit van mijn oude camper gekocht heeft, zou die in het najaar komen halen. Afgelopen weekend belde hij dat hij wat eerder komt, deze week al. Dus kan ik daar niet meer slapen, daarom heb ik mijn bed in mijn nieuwe camper maar opgemaakt. Van alle spullen die in mijn oude camper stonden, heb ik een klein deel weggegooid, maar het merendeel heb ik ingepakt. Als ik straks in Rotterdam ben heb ik dus nog wat meer dozen om uit te zoeken. Tenslotte heb ik de opzet-unit schoon gemaakt. Dat viel hier en daar wat tegen. Het was een jaar of twee geleden dat ik het deksel van het chemisch toilet had opgetild, daaronder bleek het flink smerig te zijn. Maar nu is alles redelijk schoon. Als laatste heb ik wat olie op het mechanisme gespoten waarmee de poten uitgedraaid kunnen worden.


Geen opmerkingen: