woensdag 16 juli 2014

16-7-2014

De afgelopen dagen bezig geweest met het voorbereiden van de verkoop van mijn camperunit. Alles is gedaan, dus kon ik vandaag rustig bereklauwen rooien en het gras maaien. Zelfs een veld meer gemaaid dan ik van plan was. De bedoeling was alleen het grote veld, maar het meest favoriete veld was vanmiddag op een caravan na leeg. Dat veld stond voor vrijdag op het programma, maar vorige week had ik er flinke delen van overgeslagen omdat er een tent, een caraven en een camper opstonden. De caravan van nu stond op de verharde plek, dus ik kon nu mooi alles maaien. Terwijl ik aan het maaien was, kwamen er twee campers bij, maar die gingen op een stuk staan dat ik inmiddels al gedaan had.
De foto van vandaag komt uit de oude doos, ik vond het een goed idee om nog eens een foto van mijn oude camper in vol ornaat te tonen.


Geen opmerkingen: