maandag 21 juli 2014

21-7-2014

Op de foto vandaag de lege plek naast de kookstuga die na het vertrek van mijn camperunit is achtergebleven. In eerste instantie zag het er nog wat anders uit, maar inmiddels heb ik het gras gemaaid. Dat ging vandaag niet helemaal zoals gewenst. Ik was op het tentenveld bezig, het grootste deel daarvan had ik gehad, toen ik een bocht maakte en ineens stil bleef staan. Ik had in eerste instantie niet door waarom hij niet meer vooruit ging, ik heb hem in zijn achteruit gezet, maar ook dat ging niet, toen zag ik dat het linkervoorwiel afgebroken leek. Dat viel mee, hij was niet afgebroken, maar eraf gelopen. Er bleek, net als een paar weken geleden met het maaiblad, een borgpen afgebroken te zijn. Het was vrij snel gerepareerd, maar daarna kon ik weer maaien. Wel zit het wiel wat los, maar gezien de snelheid waarmee het maaien gaat denk ik niet dat het een probleem zal zijn.


Geen opmerkingen: