zaterdag 14 november 2015

13-11-2015

Dit zou een hele drukke dag worden, de doos voor mijn broer moest verder ingepakt en afgesloten worden. Maar gisteren kreeg ik een bericht dat hij niet zaterdag maar pas zondag wordt opgehaald. Ik had dus geen reden om mij te haasten. Vanmorgen eerst wat laatste inkopen gedaan en gezien dat er nog wat ruimte overblijft in de doos. Er zou nog een doosje wijn bij kunnen, dus mijn broer maar even een mailtje gestuurd of ik die nog moet gaan halen. Ik wacht zijn antwoord nog even af, daarna ga ik de doos sluiten met een rol tape.
Het was trouwens wat weer betreft een rare dag vandaag. Eigenlijk best mooi, zelfs een tijdje een bijna egaal blauwe lucht. Rond een uur of twee werd het bewolkt en toen ik bij de bieb was, was het even noodweer. Toen ik terug liep, was het weer droog en later heb ik zelfs de zon nog even gezien en een mooie foto van zijn ondergang kunnen maken.


Geen opmerkingen: