maandag 2 november 2015

01-11-2015

De eerste november, maar wat het weer betreft was het eigenlijk een zomerse dag. Ik heb vanmorgen dan ook in slechts een shirt en een korte broek een flink stuk hard gelopen. Over het algemeen heb ik in deze tijd van het jaar een lange broek en een trainingsjack aan. Jammer dat ik vanmiddag naar de bieb moest om te internetten, want het was eigenlijk veel te mooi weer. Dus snel alles gedaan wat ik moest doen en toen nog een stukje gaan wandelen. Naar de Wilhelminapier gelopen waar twee Koreaanse marineschepen lagen als dank voor de Nederlandse steun bij de Koreaanse oorlog 65 jaar geleden (toen de Sovjet Unie nog niet door had hoe ze hun vetorecht in de veiligheidsraad konden gebruiken). Uiteindelijk blijk ik iets te snel geweest te zijn bij het internetten, want vanavond kreeg ik een SMS van mijn zus dat bij de mail die ik haar gestuurd had niet de beloofde foto's zaten. Dus moet ik morgen nog even terug naar de bieb.

Geen opmerkingen: