woensdag 4 november 2015

02-11-2015 t/m 03-11-2015

02-11-2015
Toch wel jammer dat ik vanmiddag nog even terug moest naar de bibliotheek omdat ik gisteren vergeten was om de foto's bij het mailtje te voegen. Toch wel onhandig om thuis geen internet te hebben, want nu moest ik dus weer naar de bibliotheek, terwijl het weer een mooie zomerse dag was. Toch heb ik vanmiddag van het lekkere weer genoten, want ik was snel klaar met het versturen van de foto's en ben toen door Crooswijk naar het bos gewandeld. Via de kinderboerderij ben ik in een grote bocht rond de plas gelopen. Nog meer dan de herfstkleuren viel mij op dat een deel van de bomen nog vol met groene bladeren zitten, slechts enkele zijn al helemaal kaal.

03-11-2015
Het lijkt nu toch ten einde te komen, voor de komende dagen wordt bewolkt weer voorspeld met af en toe wat regen. Maar vandaag was het nog en wederom een zomerse dag. Opnieuw in mijn korte broek aan het trainen geweest. Na de lunch maar weer een stukje gaan fietsen om van het mooie weer te genieten. Ik ben richting Krimpen gereden en heb me toen ik daar de brug over reed afgevraagd waarom er eigenlijk twee stormvloedkeringen zijn. Als de eerste naar beneden is, houdt die het hoogwater toch tegen, volgens mij heb je de tweede helemaal niet nodig.

Geen opmerkingen: