vrijdag 13 november 2015

11-11-2015 t/m 12-11-2015

11-11-2015
Vanmorgen naar de Erasmusbrug gewandeld. Boodschappen gedaan bij de Jumbo. Mijn broer had gevraagd om in de doos die ik hem ga sturen kaneelstokjes te doen en die kon ik nauwelijks vinden. Bij Het Kruidvat hadden ze die snoepjes bij de zelfschep afdeling, maar dat vind ik niet zo hygiƫnisch, dus had ik ze tot nu toe nog niet gekocht. Tot mijn verrassing hadden ze er bij Jumbo zelfs keus in, vier verschillende soorten. Ik heb het soort in de grootste zakken gekozen. Nu nog chips, drop en wijn in de doos en dan kan hij dicht. Op de foto vandaag een plaquette die vlak bij de Jumbo hangt.

12-11-2015
Vorig jaar heb ik vlak voor 5 december chocoladeletters gekocht. Droste chocoladeletters, zoals wij ze vroeger altijd kregen. Ik had besloten om, nu mijn vader er niet meer is, die taak van hem over te nemen. Ik dacht dat het was omdat ik zo laat was, maar het was toen moeilijk om ze te krijgen. Alleen bij De Tuinen heb ik toen die van Droste gevonden, maar ik moest naar twee filialen om de juiste letters, bijna, bij elkaar te krijgen. Dit jaar dacht ik er verstandig aan te doen om ze eerder aan te schaffen. Een voordeel van het vroeg zijn is ook dat ik ze ook naar mijn broer kan sturen. Maar inmiddels bij een aantal filialen van De Tuinen geweest en ze hebben Droste letters. Alleen de meeste letters die ze hebben zijn melkchocolade, ik wil puur. Dus ik ga ze waarschijnlijk ergens anders kopen. Het filiaal waar ik vandaag ben geweest was in het Alexandrium. Onderweg daar naar toe heb ik in het bos een foto gemaakt.

Geen opmerkingen: