dinsdag 8 september 2015

8-9-2015

Ik had een foto gemaakt van mijn lunch, want het was een heel bijzonder, echt Zweeds, gerecht: Paltbröd med Fläsk. Knäckebröd dat donkerrood gekleurd is doordat bloed een van de ingrediënten is en dat in kokend later wordt geweekt tot een brei, die dan met gebakken dunne speklapjes en witte saus wordt opgediend.
Verder vandaag de nasleep van mijn probleem met de pinautomaat van afgelopen zaterdag. Ik had gehoopt dat het bedrag weggestreept zou kunnen worden tegen de verkopen die wij de afgelopen dagen voor het Naturum hadden gedaan, maar die waren nul. Vanmorgen samen met Sara uitgezocht hoe wij het in hun kassa moesten verwerken. Dat leek goed te gaan, maar zij kwam na sluitingstijd naar mij toe, wat er was toch iets misgegaan, want ze had volgens het dagrapport een negatief kassaldo. Het was wat uitzoekwerk, maar toen bleek dat de correctie van mijn pinbetaling er niets mee te maken had, ze bleek twee contante betalingen die ze vandaag gehad had, geregistreerd te hebben als betaald met kaart.

Geen opmerkingen: