vrijdag 4 september 2015

4-9-2015

Het is weer vrijdag, dus heb ik weer gekeken wat mijn aandelenportefeuille gedaan heeft. De beurs ging de hele week weer als een jojo heen en weer, om uiteindelijk toch weer met een flink verlies te sluiten. Het verbaast me dus niks dat ik ook verlies heb geleden, maar het viel best mee. Ik kan het heel positief bekijken, ik heb het dit jaar tot nu toe beduidend beter gedaan dan de AEX. Ondanks dat ik de helft van de winst die ik eerder dit jaar had, weer kwijt ben, ben ik met wat ik nog over heb best tevreden. Als dit het resultaat op 31 december is, dan is het zelfs best een goed jaar voor mij geweest.
Het weer vandaag leek een beetje op dit beursjaar tot nu toe. Het begon erg mooi en dat bleef het grotendeels, hoogstens dreef er soms een wolkje voor de zon langs. Aan het eind van de middag veranderde het, de lucht werd pikzwart en even regende het flink. Maar gelukkig lijkt het weer wat op te klaren.


Geen opmerkingen: