woensdag 23 september 2015

22-9-2015

Nauwelijks 20 Km gereden, maar vandaag wel een stuk opgeschoten. Vandaag eigenlijk niks gedaan, behalve wachten. Het begon vanmorgen na mijn ontbijt, het was kwart voor 8 en de check in van de boot ging om 8 uur open, dus moest ik een kwartier wachten. Vervolgens wachten tot ik de boot op kon, net toen ik even was gaan plassen begonnen ze te rijden, dus hebben een aantal auto's die achter mij stonden mijn auto gepasseerd. Dat maakt verder niet veel uit, hoogstens dat ik vanavond een minuutje later van de boot af reed. Toen ik op de boot was begon het echte wachten, 9 uur totdat ik in Travemünde aankwam. Bij vertrek nog gauw even een foto gemaakt van de skyline van Malmö met het bijzondere gebouw de “Turning torso”, het gebouw dat tussen de onderste en de bovenste verdieping een kwart slag draait.
Na de overtocht opnieuw wachten totdat ik van de boot af kon rijden. Eenmaal onderweg bleek dat ik blijkbaar nog niet genoeg gewacht had, ik kwam bij een spoorwegovergang die dicht was. Snel kwam er een trein, maar de bomen gingen niet open. Het duurde lang, enkele minuten, tot er vanaf de andere kant een tweede trein kwam, toen kon ik pas verder.



Geen opmerkingen: