woensdag 2 september 2015

2-9-2015

Piepen is wat mijn afgelopen nacht kenmerkt. De eerste keer was om kwart voor twee, T-mobile was zo vriendelijk om mij op dat tijdstip het bericht te sturen dat ik welkom ben in Zweden. Dat wist ik al, want ik ben hier al ruim twee maanden. Van dat piepje was ik trouwens niet bewust tot ik vanmorgen mijn telefoon aan de lader hing, toen zag ik dat ik op dat onchristelijke tijdstip een SMS had ontvangen. Een uurtje later waren er opnieuw pieptonen te horen, nu werd ik er wel echt wakker van. Gelukkig had ik gauw door dat het mijn koolmonoxidemelder was, die aangaf dat de batterij leeg was. Toevallig had ik gisteren juist de uitzending van Radar van afgelopen maandag gezien, waarin ze het onder andere hadden over het gevaar van koolmonoxide en over de melders. Gauw maar een nieuwe batterij kopen. Daarna lekker geslapen. Toen ik vanmorgen aan de koffie was opnieuw gepiep, een rookmelder in een van de hotelkamers bleek hetzelfde euvel te hebben als de CO-melder in mijn camper. De batterij vervangen en toen werd ook die stil.


Geen opmerkingen: