donderdag 3 september 2015

3-9-2015

Terwijl ik dit zit te typen, zit ik naar de wedstrijd Nederland – IJsland te luisteren. Het is rust en nog 0-0, spannend dus.
Vandaag nagenoeg de hele dag in het restaurant geweest en dat zal ik de komende dagen ook zijn, want mijn zus en zwager zijn met hun gezin er een klein weekje tussenuit, ze gaan de 90ste verjaardag van mij zwagers moeder vieren. Vandaag zijn ze vertrokken.
Na een redelijke dag in het restaurant, ben ik vanavond met het voorbereiden voor als ik weer in Rotterdam ben, want eind van deze maand verloopt mijn pakeervergunning. Ik ben er niet helemaal zeker van dat ik hem mag verlengen, een diesel uit 2002 vindt de gemeente een teveel vervuilende auto en daar kan je geen parkeervergunning voor aanvragen. Maar omdat ik al een vergunning had, hoop ik dat ik in de overgangsregeling val.
Inmiddels is het 0-1.


Geen opmerkingen: