zondag 6 september 2015

6-9-2015

De Duitse pelgrim die sinds gisteren in huisje 15 zit is een bijzondere. Fysieke problemen zorgen ervoor dat ze de pelgrimsroute niet helemaal kan lopen, maar ze doet het op haar manier in kleine stukjes. Gisteren had ze hier, in Borgsjöbyn de kerk bezocht en zag daarna de verwijzing naar de St. Olavsbron. Die was ze gaan volgen, maar op een gegeven moment was ze omgedraaid omdat het toch te ver voor haar was. Ze wou toch wel heel graag naar de bron,, dus heb ik er vanmorgen er maar even met de auto naartoe gebracht.. Toen bleek dat ze er gisteren bijna was geweest, ze had slechts 100 meter verder moeten lopen. Voor mij was het ook wel leuk om daar te zijn, de afgelopen 8 zomers kom ik er heel regelmatig langs, maar altijd terwijl ik aan het hardlopen was. Nu kon ik er eens rustig rondkijken.

Geen opmerkingen: