zaterdag 3 mei 2014

3-5-2014

Eergisteren wou ik mijn telefoon opladen. Op het moment dat ik het snoer erin stak, gaf hij de melding dat de lader niet werd ondersteund. De stekker zat toen in het stopcontact van de huishoudaccu van mijn camper. Toen ik hem verplaatste naar het stopcontact van mijn startaccu, begon hij wel te laden, maar gaf na enkele seconden de melding dat de accu vol was. Gisteren precies hetzelfde en vanmorgen ook. Blijkbaar was het de kou, want toen ik een uurtje later, na het hardlopen nogmaals probeerde, werd hij wel gewoon opgeladen. Omdat hij vanmorgen niet wou laden had ik hem bij het hardlopen meegenomen. Ik heb hem ook gebruikt, ik kwam namelijk langs een half afgebroken, typisch Zweeds huis. Dat heb ik op de foto gezet, alhoewel het resultaat mij wat tegenvalt.


Geen opmerkingen: