zaterdag 10 mei 2014

10-5-2014

Je kan het dak op! Dat was wat ik mij vanmorgen bedacht toen Paul mij vertelde dat er lekkage in de glasveranda was. Het had geregend de afgelopen nacht, maar naar mijn idee niet heel hard. Later merkte ik aan een lege bloempot die buiten stond, dat ik tijdens de bui blijkbaar sliep, want er stond ongeveer in centimeter water in. Toen ik op het dak stond, kon ik in eerste instantie niets vinden. Er was een kleine beschadiging, maar die zat bovenop een rand, zelfs als er stortbui was, zou daardoor slechts enkele druppels water naar binnen komen. Tot ik op het aangrenzende dak keek, daar zat in een van de golfplaten een groot gat. Ik denk dat daar het probleem ligt. Ik heb het nu met ducktape dicht gemaakt, dus hopelijk is het probleem nu opgelost. Ik vraag me alleen af hoe het gat is ontstaan. Het zou kunnen dat er bij een storm een tak op gewaaid is, maar er staan geen grote bomen in de buurt.


Geen opmerkingen: