donderdag 15 mei 2014

15-5-2014

Vanmorgen wat vroeger opgestaan. Er kwam een bus en daarvoor moesten er om kwart over negen 60 broodjes gesmeerd zijn. Morgen sta ik nog vroeger op, ook dan moeten er broodjes gesmeerd worden. Dan is het voor een cursus en zijn het er maar een stuk of 20, maar ik wil na het opstaan eerst nog een half uurtje gaan hardlopen, dus sta ik nog vroeger op dan vandaag.
Naast de broodjes heb ik me vandaag ook bezig gehouden met de picknicktafels op het terras. Wat loszittende delen vastgezet en uitstekende spijkers er weer diepen ingeslagen. Sinds vorig jaar hebben de picknicktafels een kleintje erbij. Deze is niet goed door de winter gekomen, de beits die erop zat was er blijkbaar niet tegen bestand om een paar maanden vol met sneeuw te liggen. Het zag er niet uit. Ik heb ze netjes gladgeschuurd en vervolgens met 'träolja' (lijnolie) ingesmeerd. Over het resultaat kan het tevreden zijn.


Geen opmerkingen: