dinsdag 10 december 2013

8-12-2013

Raar, sinds ik bij mijn vader logeer heb ik last van allerlei lichamelijke klachten. Tot vanmiddag had ik een beetje zeurderige hoofdpijn (nu is die gelukkig weg), ik heb spierpijn en wat pijn aan mijn linker enkel en rechterpols. Daarbij was ik gisterenavond bijzonder slaperig, om 10 uur 's avonds, 2 uur eerder dan gebruikelijk ben ik mijn bed ingedoken. Vanmorgen werd ik vroeg wakker en ik en ik heb een tijdje wakker gelegen voordat Vroege Vogels begon. Nog steeds met wat pijntjes ben ik opgestaan, desondanks toch lekker een rondje om de Kralingse Plas gaan lopen. In de loop van de dag ben ik me gelukkig steeds beter gaan voelen. Morgen moet ik naar het Ziekenhuis. Niet vanwege de klachten, maar voor mijn inentingen voor mijn reis naar de Filipijnen.



Geen opmerkingen: