dinsdag 3 december 2013

2-12-2013

Een paar dagen geleden schreef ik er al over dat ik nu naar de Nederlandse radio kan luisteren. Dat doet mij plezier en rond deze tijd van het jaar helemaal, omdat het de week is waarin je kan stemmen voor de top-2000 van dit jaar. Nu nog meer dan anders wordt er veel muziek uitgezonden die ik zeer op prijs stel. Ik ga niet stemmen, ten eerste ben ik op de Filipijnen als het uitgezonden wordt en ten tweede zijn er zoveel nummers die ik er graag in zou willen zien dat ik mijn persoonlijke top-2000 zou kunnen samenstellen. Een van de nummers die erin zou komen en dat ik de afgelopen weken een aantal keer op de Duitstalige RTL heb gehoord, “Ein stück von Himmel”. De foto van vandaag heb ik niet vanwege dat nummer gemaakt, maar omdat op de mooie blauwe hemel van vandaag de vele vliegtuigstrepen opvielen.


Geen opmerkingen: