donderdag 19 december 2013

18-12-2013

Afgelopen vrijdag berichte ik over de problemen die ik heb met Internetbankieren. In eerste instantie was ik van plan om maandag de bank te bellen, maar maandag heb ik besloten om eerst maar even af te wachten of niet alsnog de juiste codes in de post zouden zitten. Helaas was dat niet zo, dus heb ik vanmorgen met de bank aan de lijn gehangen. Ik blijk de juiste codes maar de verkeerde pas te hebben. Tussendoor nog even naar de koerier gebeld, maar die hadden niet nog een pakje voor mij. Uiteindelijk kreeg ik het advies om opnieuw een nieuwe pas aan te vragen. Dat heb ik gedaan, nu maar hopen dat het dit keer wel goed gaat.
Gemerkt hoe onhandig het is om niet te kunnen internetbankieren. Voor onze reis naar de Filipijnen had ik een taxi-retour naar Schiphol geboekt, aan het eind van de boeking kwam ik op de pagina om met ideal te betalen. Dat kan ik zonder digipas dus niet. Vanmorgen de taxicentrale maar even gebeld en mijn boeking bleek doordat ik niet betaald had nog niet in hun systeem met definitieve boekingen te staan. Ze hebben ervoor gezorgd dat hij daar wel kwam, met de kanttekening dat ik contant zal betalen.
Nu ik het toch over de bank heb, een foto die ik gisteren heb gemaakt van het gebouw waarin ik mijn bancaire loopbaan ben begonnen.


Geen opmerkingen: