donderdag 19 december 2013

17-12-2013

Vandaag een dagje in Utrecht geweest, ik had om 6 uur vanavond met een oud-collega afgesproken, in plaats van om 5 uur in de trein te stappen heb ik er een dagje Utrecht van gemaakt. Eerst in mijn oude buurt geweest, daarom had ik in plaats van de trein de bus genomen. Bus 295 rijdt van Capelse Brug in net iets meer dan een uur naar Kanaleneiland. Vanmorgen hoorde ik dat selfie het woord van het jaar is geworden, dus heb ik er maar een gemaakt met op de achtergrond mijn oude flat. Leuk om weer eens in de stad rond te lopen waar ik 17 jaar lang gewoond heb. Er is veel veranderd, maar aan de andere kant was er ook nog veel herkenbaar. Voordat ik er erg in had, naderde de tijd dat ik in café Oliver had afgesproken. Dat café was in een voormalige kerk gevestigd, waarvan ik nooit van het bestaan heb geweten terwijl het midden in het centrum van Utrecht is. Naast dat het gezellig was om herinneringen op te halen en over de bank te praten, heb ik er ook erg lekker gegeten en gedronken.


Geen opmerkingen: