donderdag 19 december 2013

15-12-2013

Vandaag voor het eerst bij de nieuwe achterburen van mijn vader geweest. Een voormalig kantoorgebouw is daar omgebouwd tot “The student hotel”. Een soort van combinatie van een studentenhuis en een hotel, met name gericht op buitenlandse studenten die op de Erasmus studeren. Eén van de faciliteiten is een, openbaar, restaurant. Daar ben ik vanmorgen koffie wezen drinken en wezen internetten. Lekkere koffie, die je trouwens alleen met plastic kan betalen, gelukkig had ik mijn pinpas bij me. Het internet was er wat traag, maar dat is niet zo vreemd want ik was lang niet de enige gebruiker.
Terwijl ik dit zit te typen zit ik af en toe uit het raam te kijken naar de Queen Elisabeth. Toen ik vanmorgen wakker werd zag ik dat er een cruiseschip aan de Wilhelminapier lag. Later hoorde ik dat het de Britse koningin was. Op dit moment zie ik haar wegvaren.



Geen opmerkingen: